Satin and beige

Dress from Nelly / Coat from Zara / Heels from River Island / Bag from Mango
 
Hej på er! Jag har verkligen varit helt hopplös med att uppdatera. Jag har så många outfitinlägg på lager som jag aldrig haft tid till att lägga upp. Jag hade en liten svacka där ett tag när jag var arbetslös och hade noll motivation till att lägga ner tid på bloggen. Nu när allt är bra igen så tänkte jag att det nog på tiden vore dags att skriva några inlägg. Jag saknar ju ändå att skriva av mig ibland och eftersom jag tar så mycket bilder hela tiden så vill jag såklart lägga upp dom och visa er. Hur som, den här looken tog jag för längesen nu. Det var kallt och blåsigt den här dagen kom jag ihåg så bilderna vart ju inge vidare :/ men jag gillar verkligen den här looken då den är både enkel och lite uppklädd. Tycker det är så fint med satin när man är brun och fräsch! Dock ser jag inte jätte brun ut på bilderna men jag lovar att jag var det haha ;). Jag älskar min vårkappa den är perfekt till lite kyligare väder men ändå vårig med den beiga ljusa färgen. Jag matchade den här looken med mina Chanel inspirerade klackar från River Island som jag älskar!! Passar verkligen till allt!
...........................
Hey guys! I've been completley useless with the updates. I've got so many outfit posts in stock that I've never had the time to post. I had a little time off for a while when I was unemployed and had zero motivation to make the blog a priority. So since everything is great again I thought it was about time to write some posts. I do miss to clear my mind in words sometimes and since I take so much pictures all the time I of course want to show them to you. However, I shot this look a while back. I remember it was cold and windy that day so the pictures didn't turn out that great :/ but I really like this look though it's both simple and dressy. I love satin when you're tanned and looking fresh! Altough I don't look very tanned in the pictures but I promise I was haha ;). I also love my coat it's perfect for those little more chilly days but it's still very spring and summery with that light beige color. I styled this look with my Chanel inspired heels from River Island that I love!! They go with everything!
| | |
#1 - - Petra%20Elisabeth%20:

Vilken fin blogg du har! Du har jättefin stil! Hoppas att du får en underbar kväll! :) // Petra Elisabeth

Svar: Tack fina du! Och detsamma😊
Linn Bärnheim

Upp