White Sunset

White Top From Ginatricot / Old Black Top From Bikbok / Old Leather Shorts From H&M / Bag & Shoes From Zara / Choaker From Asos / Earrings From H&M
 
Hej på er! Hur har er dag varit än så länge? Dessa bilder lyckades jag ta precis när solen var påväg ner här om dagen men på något sätt så kunde jag inte framhäva det där gula skenet i bakgrunden från solen när jag redigerade bilderna. Jag är så himla förvirrad när det kommer till redigering med rätt färger och filter för att framhäva allt i bilden. Just nu så använder jag bara några appar i mobilen för jag har aldrig förstått mig på Photoshop och sådanna avancerade program. Perfektionist som jag är så tycker jag inte att det blir så bra kvalité på bilderna efter jag redigerat dom i mobilen, ibland blir det ränder över hela bilden och ibland så blir det bara helt platt. Har ni några förslag på bra och lätta redigeringsprogram? Snälla ge mig några tips! <3
.........
Hey everyone! How's your day been so far? I manage to take these pictures when the sun was setting the other day but somehow I couldn't manage to capture the yellow light from the sun in the background when I was editing the pictures. I am so confused when it comes to editing with the right colors and filters to bring out everything in the picture. I'm currently only using a few apps in my phone to edit because I've never really understand how Photoshop works and other more advanced programs. Because I'm a perfectionist I'm not happy with the result and the quality from editing on my phone, somethimes it leaves stripes all over the photo and somethimes it just looks flat. Do you have any tips on good and easy editing software? Please give me some tips! <3
| | |
#1 - - Agnes:

Så himla snygg sminkning!

Svar: Tack så jätte mycket! :)<3
Linn Bärnheim

Upp