Shots

Idag har det varit en riktigt häktisk dag. Idag kommer mina föräldrar hem från Spanien så då är det bara att börja städa och göra snyggt överallt här hemma, fylla på kylen och rensa tvättkorgen annars blir det ett jäkla liv haha ;D. Nu har jag ätligen satt mig ner i soffan och ska vila kroppen från allt slit :). Det har verkligen varit skönt att haft huset för sig själv ett tag, längtar så till att få ett eget place där jag kan ha tvn för mig själv och ingen som gnäller. Ses i morgon! kram<3
............
It has been a very hectic day today. My parents are coming home from Spain today so it's time to start cleaning and make this place look pretty again, fill the fridge and empty the laundry basket otherwise it's going to be alot of complains haha ;D. I've finally sat down in the sofa now and I finally get to rest my body from all the hard work :). It has been really nice to have had the house all for myself for a while, I can't wait to get my own place where I get the tv all for myself and no sound of anyone complaining. See you tomorrow! Hugs<3
| |
#1 - - Caroline:

MEN HUR SNYGG!?!!

Svar: Nej men tack ska du ha!!😃
Linn Bärnheim

#2 - - Elin :

Men så himla fina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket!! 😃😘
Linn Bärnheim

#3 - - julia bruno:

guuuuu vilken pangbrud!!!

Svar: Du som är den värsta bruttan ju😉
Linn Bärnheim

Upp