New Stuff

Idag när jag var inne på H&M Home så hittade jag den här skit snygga ''brickan''. Det var liksom ingen fundering om jag skulle ha den eller ej haha :D. Jag tycker det är skit snyggt med svart och guld och det är det temat jag försöker få fram i mitt rum så den här passade in perfekt! Det är just när man hittar något man verkligen tycker om som man vill shoppa loss på grejer till sitt rum, man får så mycket ideér och ny inspirtion när man fräschar upp och förnyar hemma. Kostar 249kr på H&M Home! :)
..........
When I was at H&M Home today I found this gorgeous ''plate''. I mean I wasn't even considering thinking it over if I should get it or not haha :D. I think black and gold together looks really nice and that is the theme I'm going for when it comes to my room so this one suits perfectly! It's right when you find something you really like you just want to get crazy and get new stuff for your room, you get so many ideas and new inspiration when you're freshing your room up. Costs 249kr at H&M Home! :)
| |
Upp