Interior Inspo

Åh vad jag längtar till jag skaffar ett eget hem så jag kan inreda precis hur jag vill. Tills dess kan jag bara göra så mycket i mitt rum och jag börjar få ihop det saka med säkert. Eftersom att jag har en stor passion för mode så går i stort sätt alla mina pengar åt till kläder, smycken, skor och väskor istället. Men nu så har jag börjat få upp intresset och inspirationen till att få ordning på mitt rum. Jag vill känna mig inspirerad i mitt rum och få in mer färg och känsla så att man blir motiverad när man vaknar upp på morgonen och kommer hem från jobbet på kvällen. Här är några bilder som jag har som inspiration just nu :).
..........
Man, I can not wait to get my own place so that I can style it exactly how I want it. Until then I can only do so much to my room and it slowly starting to come together.  Because I have a big passion for fashion I instead spend about all my money on clothes, jewelry, bags and shoes. But now I've started to get the interest and inspiration to sort out my room. I want to feel inspired in my room and bring in more color and motion so that you get motivated when you wake up in the morning and comes home from work at night. Here are some pictures I have for inspiration right now :).
| | |
#1 - - Emelie Karlsson:

Åååh älskar kristallkronor!

Svar: Jag med! Så himla fint :D
Linn Bärnheim

Upp