Bamboo

Perfume; Gucci Bamboo
 
Ska alldeles strax göra mig i ordning för ett träningspass. Jag börjar äntligen komma igång nu med träningen och det känns skit bra! Jag har ju lagt på mig ett och ett annat kilo under den senaste tiden så det är dags att komma i form rejält nu. Både äta nyttigt och träna regelbundet och också börja dricka mer vatten måste jag bli bättre på. Hoppas ni har en bra dag! Kram <3
...............
In a few minutes I'm getting ready for a workout session. I'm finally getting started with my training and it feels awsome! I've put on a kilo or two under the last few months so I feel like it's time to get in shape bigtime. Eat more healthier and work out regulary and also drink more water are things I have to get better at. Hope you're having a great day! Hugs <3
| | |
Upp