Pälsjackor

1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE
 
Hej allihopa! Det var ett tag sedan! Jag har börjat praktisera på H&M så det är därför jag lagt bloggen lite åt sidan. Jag har varit så sjukt trött när jag kommit hem på kvällen. Först praktik och sedan direkt till gymmet så jag har varit så sjukt trött att jag inte orkat blogga alls, har inte ens orkat spela sims och då är det illa haha. Men nu eftersom jag ska fortsätta praktiken ända till December så har jag gjort ett litet schema och lista på inlägg som jag kommer tidsställa så att det kommer komma upp inlägg lite då och då när jag inte har tid eller ork.
 
Så här ovanför ser ni några läckra pälsjackor jag favoritiserat från mina favorit webshoper. Jag har den gröna från Zara redan och älskar den men förutom den så tycker jag att den vita och svartfläckiga från Topshop ser riktigt fluffig och mysig ut! Den randiga från Ivyrevel är också riktigt riktigt snygg.
................
Hello everyone! It's been a while! I've started an ''internship'' at H&M, that's why I've put the blog aside for a while. I've been so extremely tired when I've gotten home at night. First work and then straight to the gym so I've been so tired that I havn't had the strenght to blog at all, haven't even bothered to play the sims so it's bad haha. But now, since I'm going to continue to work I've made a schedule and a list of posts I'm going to time schedule so that it's gonna pop up posts here and there when I don't have the time or the strength.
 
Above you see a few hot furry jackets that I've favoritized from my favorite webshops. I already have the green one form Zara and I'm in love with it but other than that I think the white one from Topshop with black spots look super fluffy and cozy! The striped one form Ivyrevel is a total catch too.
| | |
Upp