Metallic

Top and pants from Zara / Shoes from Topshop / Bag from Zara / Ring from Asos
 
Hej på er! Jag köpte dom här byxorna från Zara för ett tag sedan men jag vet inte om jag provade dom innan jag klippte bort lappen... Det måste jag helt glömt bort att göra för annars hade jag nog inte behållt dom. Jag vet inte om det är just mina men passformen är verkligen inte bra bak på rumpan. Dom har liksom sytt så att midjan går ner mot rumpan och framsidan på byxan har dom sytt uppåt. Så att man ska ha plats för magen eller? haha... Det var verkligen pain in the ass varje gång man reste på sig och var tvungen att dra upp byxorna där bak och stoppa in tröjan på nytt hela tiden. Verkligen synd för dom är så sköna och snygga! Toppen köte jag på Zara när jag var i Stockolm för någon vecka sedan. Så fort jag såg den så stannade jag upp och bara stog och tittade på den haha den var så vacker när den hängde där och blänkte haha :D.
............
Hey guys! I bought these pants at Zara a while ago but I don't think I actually tried them on before I pulled off the price tag... I must have completley forgot to do that because otherwise I don't think I wold have kept them. I don't know if it's just my pair but the fit on these pants are really bad at the ''but'' part. They have sewed them down at the back and up at the front of the waist. To fit the stomach in there or what? haha... It was a pint in the ass everytime you rose up and had to pull up the pants at the back and tuck in your top over and over again. It's really too bad because they are so cumfy and so nice! I bought this top at Zara when I was in Stockholm a few weeks ago. As soon as I layed my eyes on it I just stood there and looked at it haha it was so beautiful when it hung there and gleamed at me haha :D.
| | |
#1 - - Matilda Danielsson:

Hej Linn!

Vi på Blogg.se tyckte att denna outfit var väldigt snygg så vi delade den på vår Facebooksida, inlägget kommer komma upp imorgon klockan 10:00, vår Facebook hittar du här: https://www.facebook.com/bloggse/

Ha det fint!
Kram Matilda, redaktör på Blogg.se

Svar: Oj wow! Vad roligt att ni tyckte det. Jätte tacksam, tack😃
Linn Bärnheim

Upp