Restaurang Tips / Florida

En mysig middag från Florida. Önskar att jag kunde spendera min lördag på det här mysiga stället och käka den här skit goda middagen. ''Sweet Nectar'' heter resturangen och jag rekomenderar den STARKT om ni någon gång åker till Fourt Lauderdale. Jätte mysig resturang med grymt god mat. Både tapas och större tallrikar. Dom hade typ fem-sex olika typer av pommes att välja bland haha. Dom hade också väldigt bra alternativ för dom som inte äter kött :). Dom har även en bar där många satt och smuttade på sina goda drinkar. Och det var en hel del drinkar att välja bland! Vi hittade faktiskt ett par jätte bra restauranger i Fourt Lauderdale den lilla tiden vi var där så säg till ifall ni vill att jag gör ett inlägg där jag listar favoriterna :).
...........
A cozy dinner from Florida. I wish I could spend my saturday night at this cozy little place and eat this delicious dinner. ''Sweet Nectar'' is the name of this place and I REALLY recommend it if you're ever in Fourt Lauderdale. A super cozy restaurant with awsome food. Both tapas and bigger plates. They have like 5 or 6 different fries to choose from haha. They also have very good alternatives for those who don't eat meat :). They also have a bar where meny sat and enjoyed there jummy drinks. And there was a lot of drinks to choose from! We did actually find a few awsome restaurants in Fourt Lauderdale the short time we were there so if you want me to do a post about my favorites then let me know :).
| |
Upp