Precis Som I En Pool

Jag tror jag har hittat en utav världens finaste platser. Jag har aldrig sett så fint vatten! Vi hittade en liten vik bakom några stenar där vattnet var lika klart och blått som i en pool. Det var lite krångligt att försöka klättra förbi alla stenarna, som ni kan se på min röda rumpa haha... Inte nog för att jag redan hade bränt mig där så blev det inte direkt bättre av att jag satte mig ner på vassa stenar. Men så jäkla värt det var det ändå! :D
------------
I think I've found one of the worlds most beautiful places. I've never seen such beautiful water! We found a little lake behind some rocks where the water was as clear and blue like in a pool. It was a bit tricky to try and climb past all these rocks, as you can see from my red bum haha... As if it wasn't enough that I already had burned myself I had to sit down on those sharp rocks. But it was so worth it in the end! :D
| |
#1 - - Lili:

Vilken snygg bikini! Haha, så såg min rumpa ut sist jag badade också. Det var så mycket vågor så slog mot stenar och botten ibland!

Svar: Tack så mycket! 😃
NewCreations

Upp