Nya Glajjor

Sunglasses From Shevoke.com HERE
 
Nu äntligen har jag fått hem mina nya solglasögon!! Hur snygga är dom inte?? :D Jag har haft ögonen på dom här ett tag nu och äntligen har dom kommit hem till mig. Dom är ifrån Shevoke.com och där har dom en massa snygga solglasögon så in och kika där om ni letar efter nya brillor. Just nu sitter jag på altanen, fortfarande i bikinin, och har precis ätit en god fredagsmiddag med familjen. Hoppas ni haft en bra fredag om den precis slutat eller börjat ;). Själv ska jag som vanligt bara chilla framför några avsnitt av Gossip Girl och redigera bilder. Min typ av fredag haha :).
.................
I have finally recieved my new sunglasses!! How cool are they?? :D I've had my eyes on these a while now and finally they arrived. They're from Shevoke.com. They have a lot of nice sunglasses at that website so go check them out if you're looking for a new nice pair of glasses. Right now I'm sitting on the porch, still in my bikini, and have just finished a nice friday dinner with the fam. Hope you've had a great friday if it's about to end or just begun ;). Myself, I'm just going to chill out in the sofa as usual with a few episodes of Gossip Girl and edit some pictures. That's my kind of friday haha :).
| |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Snygga!

Svar: Eller hur!! 😃
Linn Bärnheim

Upp