Motiverande Inredning

 
Hej på er! Jag har fått ett riktigt bra tankesätt sedan jag kom hem från semestern, precis som mina nya tavlor lyder så har jag blivit mer inspirerad och motiverad till olika saker. För att alltid påminna mig själv och fortsätta ha det här tankesättet så har jag fräschat upp mitt rum med ny inspiration med lite motiverande texter som jag kan titta på när jag är lite nere. Dom små tavlorna köpte jag på ''Minilla'' förra veckan när jag var i Stockholm. Den stora tavlan är köpt på en butik här i Västerås som heter ''Stures'', vet inte om den finns i andra städer. Kuddarna och ananasen är från H&M Home. Som ni kan se så älskar jag guldiga toner när det kommer till inredning haha ;) Men visst blev det fint? :D
...............
Hi guys! I've got a really good mindset since I got home from my vacation, just like my new paintings says I've got more inspirational and motivated to different things. To always remaind myself and to keep this mindset I have freshen up my room with new inspiration and a few motivated quotes that I can look at when I feel a bit down. I bought these two small paintings at ''Minilla'' last week when I was in Stockholm. I bought the big painting from a buitique here in Västerås that's called ''Stures'', I'm not sure if that store can be found in other cities in Sweden. The pillows and the pinapple are from H&M Home. I love gold tones when it comes to interior as you can see haha ;). It turned out pretty good huh? :D
| |
Upp