Lunch Time

 
Dagens lunch! När man tittade ut imorse och såg vädret så såg det ut som att det skulle bli en ''chill-dag'' så jag satt på mig mjukiskläderna och började redigera lite bilder men nu ser jag att solen lyser utanför mit fönster så nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på. Jag vill ut och göra någonting men vet inte vad. Jag ska iallafall iväg och hämta upp två paket så det ska jag göra först. Så tråkigt när alla är utomlands och jag är kvar här själv haha :(
.................
Todays lunch! This morning when I looked out my window it looked like it was going to be one of those ''chill-days'' so I got comfy and put on my sweats and started editing some pictures. But now when I'm looking outside the sun is shining so now I'm thinking about what to do. I want to get out and do something but don't know what. The first thing I need to do is to pick up two packeges so that's what I'm going to do first. It's so boring when everyone I know are on holiday and I'm left here alone haha :(
| |
#1 - - ♀ Sara Ben's ♀:

Här är det grått och trist xD Ingen sol som skiner här inte haha. Hoppas du hittar ngt att göra trots att det känns som att alla är utomlands förutom du ^^

Svar: Åh nej vad tråkigt med dåligt väder! Ja jag hittar säkert på någonting, jag får tjata på brorsan haha :D
Linn Bärnheim

#2 - - a n n i k a:

Mumsigt :D

Upp