Jetlag Till Tusen

Nu har jag varit hemma i Sverige i 4 dagar och jag kan fortfarande inte sova. Jag ligger och vrider på mig säkert 50 gånger under hela natten vilket gör att jag vaknar till hela tiden. Efter att man har varit på utflykter och hållt igång kroppen i nästan 3 veckor så känner jag mig alltid så himla rastlös och får typ panik när jag inte har gjort någonting ''vettigt'' under dagen. Igår var jag med mamma och tränade och jag kände sån skillnad på hur jag mådde efteråt. Att det alltid ska bli såhär varje gång man är bortrest. Blir ni också rastlösa när ni kommer hem från en lång resa?
--------
I've now been back home in Sweden for 4 days and a still can not sleep. The entire night I turn back and forth seriously like 50 times which is making me wake up everytime. After being active for almost 3 weeks I now feel so restless and I almost get panic when I feel that I haven't done anything major that day. Yesterday I was with my mum at the gym and that felt so good after. Why is it always like this after you go on a long trip? Do you guys get restless too after a long trip somewhere?
| |
Upp