Social, Action, Faction

Top from Topshop / Skirt from Zara / Kendall + Kylie boots / Old bag
 
Jag blev så himlans sugen på saffran när jag kom hem så jag ställde mig direkt i köket och bakade saffransscones. Älskar att äta det till frukost det är så gott!! Jag brukade göra det förra året men nu hittade jag inte receptet jag brukar använda så vi får se hur dom här blir. Lägger upp receptet här om dom blir lika goda som dom andra :).
..........
I got such a craving for saffron today when I got home so I actually went straight to my kitchen and started making saffron scones. I love having it for breakfast it's so good!! I used to make them last year but now I couldn't find the recipe I always use so we're gonna have to see how these turnes out. I'll post the recipe if these turnes out as yummie as the other ones :).
| | |
#1 - - Sarah - chic W:

Snygg outfit, gillar verkligen kjolen :)

Svar: Tack! Ja jag älskar den😍😍
Linn Bärnheim

#2 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Snygg outfit! :)

Svar: Tack så mycket!😃
Linn Bärnheim

#3 - - Ellen:

Snyggt! Kjolen är ju så fin!!!

Svar: Tack! Ja visst är den😍😍
Linn Bärnheim

Upp