Vibrant

En utav mina favoritoutfits från denna sommar!! Jag älskar färgen den här toppen har och alla detaljer på den. Den sitter och ser väldigt smickrande ut på tillsammand med ett par högmidjade byxor. Både ett par svarta och vita culottes skulle vara väldigt snyggt! Dock kunde jag bara hitta ett par vida byxor i min garderob.
................
One of my favorite looks from this summer!! Love the vibrant color this top gives and all the details on it. Fits and looks very flattering with a pair of high waisted trousers. Both a black and white pair of culottes would look so good! Sadly I could only find a pair of wide leg trousers in my wardrobe.
 
Top & trousers from Zara / Shoes from Mango / Necklace and braclet from H&M / Rayban glasses / Bag from Zara
 
Det här är en utav mina favorit outfits från denna sommar!! Jag bär väldigt sällan starka färger och när jag väl gör det så känner jag mig extra fancy och som att allas ögon dras till min outfit haha! Min första tanke var att bära vita culottes till den här toppen men jag har inte lyckats hitta några med rätt passform som jag gillar än. Det var så himla blåsigt den här dagen, mitt hår och min topp var all over the place så jag är chockad att det blev så många bilder som blev bra ändå haha. Trodde ett tag att jag skulle blåsa bort. Jag stylade den här looken med ett par bekväma sandaler och en stråväska. 
........................
This is one of my fave looks from this summer!! I very rarley wear bright colors and whenever I do I feel like I look extra fancy and everyones eyes are drawn to my outfit haha! My first idea was to wear it with white culottes but I haven't find a pair with the right fit that I like yet. It was so freakin' windy this day, my hair and my top was all over the place so I'm kinda chocked that I managed to get so many pictures out of this haha. Thought I was going to blow away for a second. I styled this look with a pair of comfy slippers and a straw bag.
| | |
#1 - - Hemma Hos Felicia:

superfin outfit!! Väskan är liksom pricken över iet!! :D

Upp