Nelly Shoe Week

Nelly Shoe Week
 
1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE
 
 
Nu är det äntligen dags att skaffa nya höst skor! För att bli en riktig fashionista så är det silver, sammet, mocka, läder och lack både i boots, knästövlar och sneakers som gäller. Här uppe har jag samlat mina favoriter från Nellys shoe week. Är besatt av dom svarta bootsen med studs (nr 2) men dock så är dom väääldigt dyra vilket suger för dom är verkligen så min stil!! 
..........
It's finally time to get a new pair of boots for fall! To be a real fashionista this year it's all about silver, velvet, suede, leather and wet leather both in boots, over knee-boots and sneakers. Above I've collected my favorites from Nelly's shoe week. I am obsessed with the black leather boots with studs (nr 2) but they are way to expansive which really sucks because they are SO my style!!
| | |
#1 - - Emelie Karlsson:

Älskar nummer 5!

#2 - - Angelica:

så mycket snyggt! jag borde ta mig ett kik, jag fastnade lite extra för NIKE skorna! (:

Svar: Ja gör det innan allt blir utplockat! Dom är riktigt snygga😍
Linn Bärnheim

Upp