Lunch på stan

God kväll! Har precis borstat tänderna och krypigt ner i sängen och lyssnar på mysig julmusik :). Jag är mycket tröttare nu när jag jobbar så jag försöker att lägga mig rätt så tidigt för att ladda upp så mycket energi som möjligt till nästa dag. En grej jag fortfarande inte kan få som rutin är att dricka mer vatten. Jag blir galen! Det är ju så viktigt för att kroppen ska må bra men det är så himla lätt att glömma bort att göra. Jag var så duktig för några år sedan när jag drack 2,5 L per dag och åt super bra. I allafal, idag så jobbade jag som vanligt. Lunchade med brorsan och farmor på stan och åt en jättegod sallad, som jag också äter för tok för sällan. Jag hatar att göra egna sallader hemma för dom blir aldrig lika goda som på restaurang. Nu känner jag hur det börjar bli svårt att hålla ögonen öppna så jag ska väl ta och släcka lampan snart. Godnatt! Åh! I morgon börjar julkalendern :D. Älskar att titta på julkalendern på morgonen när jag äter frukost det är så mysigt!
................
Good evening! I've just brushed my teeth and layed down in my bed and now listening to some cozy christmas music :). I'm much more tired now when I've started working so I try to go to sleep quite early so that I can collect as much energy as possible for the next day. One thing though I can't seem to get into a routine is to drink more water. It's making me crazy! Water is so important for the body to maintain healthy but it's so easy to forget to do. A few years ago I drank around 2,5 L water per day and ate super clean and it was so good. Anyway, I was working today as usual. Had lunch with my brother and grandma in town and I ate this delicious salad, which I also eat way to little of. I really hate to make my own salads at home though I feel like it tastes so much nicer at a restaurant. Now I'm starting to struggle keeping my eyes open so I guess I'm going to hit the light soon. Good night!! Oh! The christmas calander starts earing tomorrow :D. I love wathing it in the mornings when I eat my breakfast. It's so cozy!
 
| | |
Upp