Höst Måsten

 
A/W 16Lite söndagsinspiration! Jag börjar verkligen bli sugen på att börja klä mig i höstkläder nu. Skinnbyxor, knästövlar, rutiga skjortor och polokragar är det jag längtar efter allra mest just nu hahaha. Jag kan aldrig hålla mig tills säsongen är slut innan jag börjar få det där shoppingsuget och handla massa nya plagg till den nya säsongen när jag väl har börjat läsa om dom nya trenderna och it-plaggen inför kommande säsong. Jag har huvudet fullt med looker som jag bara inte kan vänta att förverkliga! :D Här uppe ser ni några plagg som jag gärna vill springa runt i höst. Tråkigt nog så har det inte hunnit komma in så mycket höstkläder än så hur konstigt det än låter så längtar jag faktiskt efter september haha!
................
A little sunday inspiration! I'm really starting to crave wearing autumn clothing now. Leather pants, over knee boots, checkered shirts and polos are the only thing I truly want right now hahaha. Once I've read all about the new trends and which ones are the new it-pieces for the upcoming season I can never wait until the end of the season before I get that ''need for shopping'' lots of pieces for the new season. My head is full with new looks right now that I can't wait to bring to life! :D. Below you can see a few things that I would like to wear this fall. Sadly it's not that much stuff to find on the websites or in stores yet so I as wierd as it may sound, I actually can't wait for september haha!
 
| |
Upp