Hand Art

Rings from H&M / Bag from Zara
 
Godmorgon! Jag har haft ett väldigt slappt år måste jag säga. Knappt rört på mig alls när det kommer till träning och även på fritiden så rör jag på mig väldigt lite. För några år sedan var jag väldigt engagerad i kost, hälsa och träning men sen efter ett tag när det började bli mycket i skolan så tappade jag det helt och sedan dess har jag försökt flera gånger att komma igång igen. Så nu har jag kommit till den punkten då jag känner att min kropp inte mår bra och jag har tagit mig själv hårt i kragen och skaffat ett gymkort. I går var jag på mitt första yoga-pass och det var faktiskt mycket svårare än jag trodde haha. Jag visste inte att mina muskler var så jäkla svaga så att armarna skakade i vissa ställningar. Men roligt var det! Jag har alltid varit så fascinerad av folk som kan göra svår yoga, ni vet folk som gör dom där sjuka balansövningarna där man använder alla muskler i kroppen och står helt still. Det är mitt mål typ hahaha ;D
.....................
Good morning! I've had a very laid back year I have to say. I have barely moved my body at all when it comes to exercise and even in my everyday life I move my body way too little. A few years back I was very into healthy eating and exercise but after a while when I started to get very busy with school I just dropped it completley and ever since I've tried so many times to get back on it again. So now I've come to this point that I can just feel that my body doesn't feel it's best and I've taking myself hard by the collar and got myself a gym membership. Yesterday I was on my first ever yoga session and it was for sure much harder than I expected it would be haha. I didn't know that my muscles were that weak that they were shaking in some positions. But it was really fun! I've always been so fascinated with people that can do hard yoga, you know people who do those insane balance exercises where they use all their muscles in their body and stand completley still. That's like my goal hahaha ;D
| | |
#1 - - Elin:

Åh fint!

Svar: Tack! :)
Linn Bärnheim

#2 - - Emilia Sjödin :

Riktigt snygga ringar!

Svar: Tack så mycket! :)
Linn Bärnheim

Upp