Grön Smoothie

Jag har faktiskt aldrig gjort en grön smoothie förut. Jag har alltid varit lite skraj över tanken att dricka grönsaker, att man ska dricka klumpar och verkligen känna smaken av dom. Men på senaste tiden så har jag gått och tänkt på att jag faktiskt borde pröva att göra en eftersom alla tycker det är så gott så idag så blev det en banan, mango, ananas och spenat smoothie som blev riktigt god!! Jag kände faktiskt inte alls smaken efter spenaten så den här kommer nog att bli min nya favorit för jag ÄLSKAR mango och ananas. Det var som att dricka en riktigt fräsh mango och ananas smoothie :).
 
S Ö T   G R Ö N   S M O O T H I E :
2 Bananer
1 Näve fryst mango
1 Näve fryst ananas
2 Nävar spenat
1/2 Citron
2 Glas iskallt vatten
 
.............
I've actually never made a green smoothie before. I've always been a little scared over the thought of drinking your greens, that your only gonna get lumps and only taste the greens. But latley I've been thinking about trying it out because everyone else really enjoys them so today I made a banana, mango, pineapple and spinach smoothie that turned out really good!! I actually couldn't taste the spinach at all so I think this is going to be a new favorite because I LOVE mango and pineapple. It was a bit like drinking a really fresh mango and pineapple smoothie :).
 
S W E E T  G R E E N  S M O O T H I E :
2 Bananas
1 Handful of frozen mango
1 Handful of frozen pinapple
2 Handful of spinach
1/2 Lemon
2 Glasses of ice cold water
| | |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så gott

#2 - - Felicia:

Låter gott :)

Upp