Nytt från Zara

Fick hem min efterlängtade nya pälsjacka idag och skinnkjolen som jag nämnde i ett annat inlägg. Älskar jackan den är skit snygg på och jag älskar färgen!! Det kommer definitivt bilder på en outfit när jag har jackan på mig. Jag köpte den i storlek M för jag ville ha den lite oversized. Den är dock inte så tjock som jag hade hoppats på så vi får se om jag kan använda den i vinter eller om den är alldeles för tunn. I paketet låg också ett par byxor med en vit rand längs benen, en transparent polotröja med långa ärmar, en skinnkjol med studs och nätstrumpbyxor.
..............
I just received my long awaited faux fur today and the leather skirt I wrote about in a previous post. I love the jacket it looks so good on and I love the color!! It's definatley coming an outfit look with this jacket. I bought it in size M because I wanted it a bit more oversized. It's not as thick as I hoped it would be so I'll have to see if I still can wear it in the winter or if it's too thin. In the package there were also a pair of trousers with a white strap along the legs, a transparant turtleneck with long arms, a leather skirt with studs and fishnet tights.
| | |
Upp