Toppen Måndag!

Åh vilken bra start på veckan måste jag säga!! När jag vaknade i morse så var jag så seg och ville verkligen inte kliva upp ur sängen för att gå till jobbet. Kallt, mörkt och plaskigt väder har det varit idag men trots det lyckades en tråkig måndag bli riktigt bra! Det började med en super god smoothie bowl till frukost så på jobbet hade jag hur mycket energi som helst. Jag var på jätte bra humör hela dagen och mer social än vanligt. Fick beröm på jobbet också som bara gjorde en bra dag ännu bättre. Har även hunnit fota en ny look innan det blev svart ute. Nu sitter jag i soffan inlindad i en stor varm filt och tittar på Supernatural. Bästa serien!! Är helt besatt, älskar spänning och mysterium haha :D. Åt också världens godaste middag tillagad av mig själv of corse, så den här måndagen avslutas mycket bra :). Hur har eran måndag varit?
...........
Man what a great start of the week I have to say!! I was so tired this morning and was absolutley not keen on getting up for work. It's been cold, dark and wet weather today but despite that this boring monday turned out to be really great! It started with a super yummy smoothie bowl for breakfast so I had all this great energy at work. This whole day I've been in a great mood and I've been more social than usual. I also got credit at work today that turned this good day to a great day. I even had time to shoot a new look before it got black outside. Now I'm sitting on the couch wrapped in a big warm blanket and watching Supernatural. The best series!! I'm totally obsessed, I love tension and mystery haha :D. I also had the yummiest dinner made by myself of corse, so this monday are going to end on a great note :). How has your monday been?
| | |
#1 - - julia bruno:

Kuuul!! Vad har du för jobb? :D

Svar: Jobbar på hm 😃
Linn Bärnheim

#2 - - Lovisa:

Åh undrar också!!

Svar: På hm 😃
Linn Bärnheim

#3 - - J igen:

ååååhh wow, grattis! :D :D

Svar: Tack!!😃😃
Linn Bärnheim

Upp