Sen Kväll

Top From Ginatricot / Bag And Shoes From Zara / Levis Shorts
 
Så idag så tänkte jag börja redigera lite vloggar från resan. Det är så himla mycket oredigerat material på min hårddisk nu som tar upp allt minne så nu är det dags att försöka göra mig av med lite haha. Nu är jag hemma i Sverige igen så nu är det tillbaka till gamla rutiner igen. Vilket både är ganska skönt men också lite deppit, som man alltid känner när man har varit på semester någonstans varmt... Igår var det Powermeet här i västerås så det blev en väldigt sen kväll för mig igår. Slutade med att jag traskade hem kl halv 5 på morgonen. Kanske inte det bästa man ska göra för att komma in i ny tidszon men men... man måste ju leva lite ibland hehe :)
----------
So today I think I'm going to start and edit my vlogs from my trip. There is so much unedited material on my harddriver that is taking up all its memory so I definitely have to start get rid of some haha. I'm back home in Sweden now so it's back to old rutins again. Which is both good and a bit depressing, like it always is when you're coming home from a trip somewhere hot... So yseterday it was Powermeet here in västerås so it got pretty late last night. I think I started walking home around half past 4 in the morning. Probobly not the best thing to do when you're trying to get into the new timezone but... you gotta live a little somethimes hehe :)
| |
#1 - - Lili:

Härliga bilder!

Upp