Brief Of Sunshine

Top from Missguided / Skirt From Zara / Heels From Nastygal / Bag From Nelly / Earrings From H&M
 
Ännu en look från min sommar lookbook! Den här looken påminner så mycket om sommaren, älskar verkligen den gula kjolen tillsammans med dom här gula örhängena! :). Jag älskar också den här väskan i från Nelly. Jag har använt den till nästan allt jag haft på mig, den passar till allt!! Den påminner lite om Chanel boy bag eller hur? :)
...............
Yet another look from my summer lookbook! This look remainds me so much of summer, I really love this yellow skirt with these yellow earrings! :). I am also in love with this bag from Nelly. I've worn this with pretty much everything I've been wearing, it suits everything!! It remainds a little about the Chanel boy bag right? :)
 
| |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Så otroligt snyggt! Gult är min favoritfärg :D :D

Svar: Tack! Ja det är en riktigt snygg färg till sommaren :D
Linn Bärnheim

#2 - - Sandra:

Asså kjolen är ju to die for!!

Svar: Eller hur! Älskar den :D
Linn Bärnheim

#3 - - Agnes:

Ååh, så snygg kjol!!

Svar: Taack!! :D
Linn Bärnheim

#4 - - Sarah:

Fina bilder :)

Svar: Tack!! :)
Linn Bärnheim

#5 - - Sofie:

Fanken vilken snygg kjol!!

#6 - - Fani:

Superfin kjol verkligen :) Gillade hur den var skuren och färgen, så snyggt!

Svar: Ja den är superfin verkligen😍
Linn Bärnheim

Upp