Utflykt

 
Igår blev det en tripp med mamma, pappa och mormor till Ulriksdals slott & trädgård i Solna (Slottet är inte med på bilderna). Det var blommor och grönska överallt och självklart var jag tvungen och fota varenda liten meter vi gick haha. Pappa fick agera min fotograf så efter några stopp blev han nog ganska trött på att fota min outfit i alla hörn och vinklar som fanns haha :). Vi satte oss på deras jätte mysiga café där jag åt en skit god vegansk sallad. Mums! Perfekt väder var det också så det kunde inte bli bättre! :)
 
Ett separat inlägg på min outfit kommer senare och vart kläderna kommer ifrån. Stay tuned! :)
 

Yesterday me, my mom, dad and grandma went on a trip to Ulrikdals Castle and garden in Solna (the castle doesn't show in the pictures). There was flowers and greenery everywhere and obviously I had to snap a picture of every single meter we walked haha. My dad had to act my fotographer and I think he got a bit tired photoing my outfit in every corner and every angle haha :). We stoped by their cozy little café where I ate a delicious vegan salad. So good! It was perfect weather so it couldn't turn out any better! :)
 
A seperate post on my outfit is coming later with more info where my clothes are from. Stay tuned! :)
| |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Omnomnom, vegansk sallad är alltid bäst, för då blir det sådant fokus på salladens smak. Inte några salladsblad och hundra kilo ost eller kyckling.

Svar: Ja supergott är det och känns så mycket fräschare! :)
NewCreations

Upp