Två Dagar Kvar

Top From H&M / Levis Shorts / Bag From Nelly / Sandals From Asos
 
Så jag vet att jag har varit väldigt dålig på att följa mitt så kallade schema med att ladda upp videos. Jag har hamnat så mycket efter så jag har inte hunnit göra klart allt i tid och det är så himla drygt för jag HATAR verkligen när jag inte håller vad jag lovar. Jag måste bli bättre på det helt enkelt så nu ett tag så kommer jag att slänga upp videos lite då och då tills jag kommer in i ''schemat'' igen. Det är tufft att ha som mål att lägga upp 3 videos i veckan. Mycket jobb och lite tid som är problemet... 
 
På lördag åker jag till Floarida föressten! Jag kommer såklart att inviga min nya kamera när jag är där så bilder och vloggar kommer komma. Kommer vara borta i nästan 3 veckor så jag kommer att kunna filma ganska mycket och visa er :) Yey! Längtar så mycket diiiit!!
 

So I know I've been really bad at following my so called schedule on uploading videos. I've fallen so far behind so I havn't been able to get everything done in time and that's so annoying because I HATE when I don't keep what I've promised. I have to get better at it so now there will show up videos a little here and there until I'm back on track again. It's really hard to have a goal to upload 3 videos in one week. Lots of work and so little time...
 
On Saturday I'm off to Florida! I'm of course going to induct my new camera when I'm down there so lots of pictures and vlogs are coming. I'm gonna be gone for almost 3 weeks so I'm going to have time to film alot of footage to show you :) Yey! Can't wait!!!
| |
Upp