Strandpromenad

Godmorgon på er! Har för en stund sedan kommit tillbaka till hotellrummet efter frukost och ska nu sätta mig ner och redigera bilder och lite vloggar. Det har inte blivit så mycket av det eftersom vi inte har varit så mycket på hotellrummet så jag har en massa bilder som jag vill få upp innan vi lämnar Bahamas och åker tillbaka till Florida igen. Jag vill ändå att bloggen ska vara i nutid och inte så mycket efter men det är som sagt svårt... Anyway, idag ska jag vila kroppen lite ifrån solen och passa på att redigera. Jag sitter just nu på vår balkong med utsikten mot havet så det gör inte så mycket att jag inte ligger på stranden i en solstol när jag ändå har stranden mitt utanför rummet :). Snart är det dags för lunch, tiden går så himla fort här det är galet. 
 
Det här är några bilder från dom första dagarna när jag och mamma tog en promenad på standen innan frukost. Jag passade såklart på att ta lite fina bilder innan allt folk började lägga sig på stranden :). 
 

Good morning everyone! I've returened to our hotelroom after having breakfast and I'm now going to sit down and edit some pictures and vlogs. I haven't found alot of time to do that though we haven't been in our room so much. So I have alot of pictures I want to post before we leave Bahamas and go back to Florida. I do want the blog to catch up with the date and not be so far behind but as I said it's kinda hard to do that... Anyway, today the plan is to rest my body from tanning and finishing editing. I'm currently sitting on our balcony with a view over the beach so I'm not to fuzzed about not laying on a sunbed on the beach when I literally have the beach right outside our room :). It's almost time for lunch, the time is going by so quickly here it's crazy.
 
This is a few pictures from the first few days here when me and my mom went for a walk on the beach before breakfast and of corse I took the opportunity to take a few shots before everyone started to show up :).
| |
#1 - - Sarah:

Fina bilder :)

Svar: Tack! :D
NewCreations

Upp