Glad Midsommar

Top From Bikbok / Levis Shorts / Shoes From Aldo / Necklace From H&M
 
Godmorgon! Tja det är morgon för mig i allafall. Här är klockan halv 9 och det är snart dags för frukost. Jag är alltså här på Bahamas just nu och jag kunde inte må bättre. Det är så sjukt fint här jag vill typ aldrig hem!! Det är precis som man ser på bilder, turkost vatten och kritvita stränder. Ni kommer få se i mina vloggar hur fint det är. Internet har varit en mardröm här nere så jag har knappt kunnat uppdatera instagram ens. Jag försöker så gott det går med att redigera bilder och vloggar så att dom kommer upp snart men det är som sagt svårt när man är ute hela dagarna och internet är som det är. Hoppas det blir bättre när jag kommer till Florida om en vecka. Hoppas ni har det bra hemma i Sverige. Glad midsommar på er!! :)
 

Good morning! Well it's morning for me anyway. The time is currently half past 8 here and it's almost time for breakfast. If you didn't know already I'm here in the Bahamas right now and I couldn't be and feel better. It's so so beautiful here that I never want to leave!! It's just like the pictures you see with turquoise water and white sand. You'll see in my vlogs later on how beautiful it is. The internet over here has been a nightmare so I havn't been able to update you with pictures or anything. I'm trying my hardest to edit pictures and vlogs so that they will come up eventually but it's really hard when you're outside all day and when the internet isn't that great. I'm hoping it's gonna be better when I'm coming to Florida in a week. Hope you have a good time at home. Happy midsummer to all of you!! :)
| |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Inget dåligt samvete nu, bara NJUUUUUT :D :D

Svar: Åh vad bra då kan jag fortsätta ligga och slappa på stranden ett tag till då haha ;D
NewCreations

#2 - - Sarah:

De låter superhärligt :)

Upp