En Bra Morgon

Är fortfarande vit som snö haha. Usch jag hatar det verkligen men vad ska man göra... Har precis suttit och redigerat klart thumbnailen för kvällens video och druckit en mango, ananas och apelsin smoothie. Så fräscht och somrigt så nu är jag fullproppad med vitaminer och på jätte bra humör. Älskar att starta dagen med en iskall smoothie!! Resten av dagen lär gå åt till att redigera eftersom jag inte orkade göra det igår efter en hel dags filmande. Så nu har jag ca 8 h på mig att redigera klart en hel video så jag lär börja nu ifall jag ska få lite ledig tid ikväll till att träna lite innan man säckar ihop haha. Ha en bra dag! Kramis :)
 

I'm still white like snow haha. Euw I really hate it but what can you do... I've just finished editing my thumbnail for tonights video and I drank a mango, pinapple and orange smoothie for breakfast. So refreshing and summery! I'm now loaded with vitamins and in a really good mood. I love to start the day with an ice cold smoothie!! The rest of my day is going to be alot of editing because I didn't do it yesterday after a whole day of filming. So now I have like 8 h to finish a whole video so I probably should start now if I want any free time tonight to work out before I turn into a sack of potatoes haha. Have a nice day! Hugs :)
| |
#1 - - Matilda Berlin:

Åhh så fin du är! Helt fantastiska ögon =)

Svar: Åh tack fina du!!😃
NewCreations

#2 - - Ante i Norrland:

Helt magiska ögon. Uttrycket "drunkna i ögonen" passar verkligen in hos dig.

Svar: Tack så hemskt mycket!😊
NewCreations

Upp