Härlig start

Frukosten idag:
Fruktfat av apelsin, mango och sharon frukt. Apelsinjuice och en skål med blåbär, hallon, hemmagjord granola och mandelmjölk.
 
En dunderstart på dagen!! Jag har precis suttit och smaskat igenom den här frukosten och ska nu redigera klart lite foton och påbörja videon. Jag kommer nog inte hinna klart med den tills den sista februari då jag knappt hunnit börja på den. Jag har ju också massor med bilder som jag vill visa er ;) Jag var lite för sen med att filma februari lookbooken den här månaden så det är som det är. Bättre sent än aldrig!
 

Breakfast today:
Fruitplate containing orange, mango and sharon fruit. Orangejuice and a bowl of blueberries, raspberries, homemade granola and almondmilk.
 
A wonderful start of the day!! I have just finished my breakfast and are now going to finish editing some photos and start editing the video. I don't think I'm goning to finish the video for the last of this month though I haven't started editing it yet cuz I have alot of pictures that I want to show you first ;) I was filming this month lookbook a bit too late so it is how it is. Better late than never!


| |
#1 - - Veronica Wallgren:

Gott!

Svar: Det var det! :)
NewCreations

#2 - - Elin:

Men så gott och vilka fina bilder du tar!

Svar: Åh tack så mycket! :)
NewCreations

#3 - - rememberthiis.blogg.se:

gott :D

#5 - - Felicia:

Gott :)

Upp