Sushi Kväll

 
Så den här fredagen kunde inte sluta bättre haha ;). Jag ville passa på att säga att jag bestämde mig tidigare i veckan att det inte skulle bli någon video i onsdags utan att jag sparar den tills söndagen istället för jag har haft så himla mycket att göra både förra och den här veckan. Så jag har inte hunnit att planera eller filma några bra videos. för jag vill liksom inte lägga ut halvdanna videos som jag själv inte är nöjd med för att det har varit ont om tid att verkligen göra en bra video. Så jag har ändrat i mitt schema lite grann den här veckan och även på måndag nästa vecka så ska jag förhoppningsvis komma ifatt med allting nu efter den här veckan. Så nu vet ni :)
 
Ha en trevlig fortsatt fredag!! :D
 

So this friday couldn't end better haha ;). I just wanted to say that I earlier this week decided that there wasn't gonna be a video on wednesday, that I would save it for sunday instead just because I've had so much to do this week and also last week that I havn't had any time to plan or film any good videos. I don't want to make half decent videos that I'm not happy with because of lack of time on making a good video so I have done some changes in my schedual for this week and also for mondays video. Hopefully I will catch up with all of this after this week. Now you know :)
 
Have a great continued friday!! :D
| |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

mumms

#2 - - caroline:

men såå gott!! älskar sushi! :)

#3 - - josephine Asplund:

Vegetariskt ? Hoppas du får en fantastisk dag & lycka till med allt, kram <3

Upp