Nya skor

Lace up Sandals from Public Desire here / Red Sandals from Daisy Street here / Nude Sandals from Aldo here
 
Och så var det dags för lite nya skor igen! Haha jag, precis som alla andra tjejer, älskar att köpa skor!! Jag tycker det är så roligt att mixa och matcha olika skor med olika outfits så jag har lite svårt med det där att bara bestämma mig över ett par...
 
Jag älskar mina svarta snörning sandaler från Zara så jag kände att jag ville ha ett par ljusa också som jag kan matcha med lite ljusare outfits. Av någon anledning så har jag inte så mycket ljusa skor så dom gångerna jag har haft någonting på mig som verkligen inte ser bra ut med ett par svarta skor så har jag verkligen saknat ett par. Så jag klickade hem ett par som kommer gå med allting sedan också ett par lite ''finare'' (som egentligen även dom passar till allting). Sedan kände jag att jag har inga färgglada ''statements' nu till sommaren. Varje gång jag skorshoppar så blir det mest svart men nu till sommaren ville jag ha någonting som kommer att piffa upp en vanlig tråkig outfit och när jag såg dom här röda på Asos hemsida så blev jag helt kär!! Hur söta och snygga på samma gång är dom inte?? Jag kommer att ÄLSKA att bära dom här med ett par slitna jeansshorts och en basic vit t-shirt. Super snyggt eller vad säger ni? :D
 

And so it's time for new shoes again! Haha me, like every other girl, loves to shoe shopping!! I love to mix and match different shoes with different outfits so it's a bit hard for me to just go with one pair...
 
I love my black lace up sandals from Zara so I felt like I needed a pair in a light color too so that I can match with lighter colored outfits. For some reason I don't own enough light/nude shoes so those times that I've worn something that don't look as good with black shoes I've really missed a pair. I got a pair that will go with pretty much everything and also a ''nicer'' pair (that actually also can go with everything). Then I felt that I didn't have colorful ''statement'' shoes for summer. Everytime I shoe shop I always go for black shoes but for the summer I wanted to get something that was going to spruce up a everyday boring outfit and when I saw these red ones on Asos website I fell in love immediately!! How cute and beautiful at the same time are theese?? I'm going to LOVE matching them with a pair of worn out denim shorts and a white t-shirt. Super chic or what?? :D
| |
Upp