My Kind Of Breakfast

Min frukost när det är som bäst. Jag älskar exotisk frukt så jag mår som bäst nu när sommaren är påväg och allt börjar mogna. Jag har väntat ett helt år på att få äta färsk exotisk frukt, det är verkligen tråkigt att det inte kan ätas året runt här i Sverige.
 
Jag har inte varit så bra på att blogga den här veckan. Jag har haft så mycket att göra för jag började inte veckan som planerat. Jag hade ett fullspäckat schema som jag skulle gå efter men av någon anledning så började jag veckan med att göra något helt annat. Så nu har jag skjutit mig själv i foten lite och fått en stressig helg med allt som måste vara klart tills nu på måndag haha... Jag håller just nu på med kvällens video och ska börja på morgondagens video också innan den här söndagen är slut för imorgon har jag ännu en fullproppad måndag. Åh herregud, hoppas jag överlever till nästa vecka haha!
 

My breakfast when it's at it's best. I love exotic fruit and I really love it when the summer is on it's way and everything starts to ripen. I have waited a whole year for fresh exotic fruit, it's really a shame that thay can't be eating all year around here in Sweden. 
 
I haven't been the best at updating this week. I've had so much to do because I didn't start this week as planned. I had a full schedual that I was suppose to go after but somehow I started the week by doing the complete opposite. So now I have shot my self in the foot big time and got a stressful weekend with all the stuff that has to be done before monday haha... Right now I'm editing tonights video and I also have to start with tomorrows video before this sunday comes to an end because tomorrow I have yet another crammed monday. Oh my god, hope I survive until next week haha!
| |
Upp