Blue Lace

Bra 149 kr & Bottoms 79 kr from ginatricot
 
Nytt sätt från ginatricot i ljusblå spets. Fastnade direkt för färgen när jag såg dom här hängandes i butiken och kunde inte släppa blicken från dom så dom fick komma med mig hem haha. Blått är min favoritfärg och hur fint är det inte nu till sommaren när man börjar bli lite brun? Köpte även bhn i vitt :)
 

A new set from ginatricot in baby blue lace. I immediately got hooked on the color when I saw these hanging in the store and couldn't get my eyes of them so they had to come home with me haha. Blue is my favorite color and how beautiful isn't it in the summer when your starting to get a bit tanned? I also got the bra in white :)
| |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så snyggt

Svar: Visst är dom!!😃
NewCreations

#2 - - Veronica Wallgren:

Så himla fina!

Svar: Ja men eller hur!! 😃
NewCreations

Upp